Školné - jaký je Vás názor?

Diskuse o tom, co se dnes děje jak u nás, tak ve světě.

Moderátor: Moderátoři

Jste pro zavedení školného?

Ano (studuji/chystám se studovat VŠ)
8
22%
Ano (nestuduji VŠ)
6
17%
Ne (studuji/chystám se studovat VŠ)
14
39%
Ne (nestuduji VŠ)
7
19%
Je mi to fuk
1
3%
 
Celkem hlasů : 36

Školné - jaký je Vás názor?

Příspěvekod sheVcza » 8. červen 2010, 20:42

http://www.novinky.cz/domaci/202669-bud ... mestr.html

Studujete VŠ? Jaký je Váš názor na zavedení školného? Myslíte si, že kvalita studia je taková, že je na místě jí zpoplatnit? Myslíte si, že je možné zvýšit úroveň studia zavedením školného?
Uživatelský avatar
sheVcza
Administrátor
Administrátor
 
Pohlaví: Muž Muž
Věk: 36
Bydliště: Vizovice
Příspěvky: 4669
Blog: Zobrazit blog (6)
Registrován: 16. listopad 2007, 20:09
Aktivní v kapele: Vyzj

Re: Školné - jaký je Vás názor?

Příspěvekod Demicorpus » 8. červen 2010, 20:44

já sem proti už z toho důvodu, že se na vš teprv chystám a nechce se mi to platit :lol: navíc v ústavě je daný že zdravotnictví a vzdělání by mělo bejt bezplatný. prostě kdo si to chce zaplatit tak ať jde na soukromou školu.
Northern wind take my song up high
To the Hall of glory in the sky
The its gates shall greet me open wide
When my time has come to die
Demicorpus
Arch Articulus
Arch Articulus
 
Pohlaví: Muž Muž
Věk: 32
Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvky: 280
Registrován: 20. březen 2010, 22:05

Re: Školné - jaký je Vás názor?

Příspěvekod shekina » 8. červen 2010, 20:49

Osobne si myslím, že zavedením školného by sa kvalita štúdia nezvýšila, iba by sa štúdium stalo záležitosťou pre tých, ktorí na to jednoducho majú. Skôr by sa mali zvýšiť požiadavky na študentov uchádzajúcich sa o štúdium na vysokých školách. Sprísniť podmienky prijatia a je to.