Jazz

Co se jinam nehodí, sem s tím.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Chcete zde přidat novou kapelu? Čtěte zde.

Jazz

Příspěvekod tom-a-spol-sro » 7. červenec 2014, 18:47

Nikde jsem tenhle topic nenašel tak zakládám nový.

Mám dotaz na místní Jazzaře. Jazz jsem si vždycky jako zpestření pustil a moc se mi líbí, ale jinak jsem úplný laik. Víceméně jediný jazzový muzikant, který si našel místo v mojí muzice je Kim Waters.



Dnes jsem narazil na tenhle cover Aviciho. Když jsem to zapínal, byl jsem plný skeptismu, že půjde o "just another cover attempt", ale za po těch 4 minutách jsem si to v okouzlení musel pustit ještě několikrát. :D Jde mi o to - dá se tohle nějak zaškatulkovat jako subžánr Jazzu, popřípadě víte někdo o nějakém hudebníkovi / kapele, který se tomu podobá? Pokud bych měl vypíchnout nějaký konkrétní moment, tak 2:45 až 3:30.

EDIT: Jo jinak je mi jasný, že ten cover sám o sobě má k jazzu hodně daleko. Ten dotaz myslím konkrétně tu hru na saxofon, pochopitelně.
Obrázek
Uživatelský avatar
tom-a-spol-sro
Dominus Metallum
Dominus Metallum
 
Pohlaví: Muž Muž
Příspěvky: 1042
Registrován: 15. listopad 2010, 9:30

Re: Jazz

Příspěvekod matotu » 7. červenec 2014, 21:51

Jazzař nejsem, takže ti bohužel neporadim. Akorát se chci yjádřit k tématu. Taky si jazz pouštim příležitostně na pohodu a moc se v něm nevyznám. Ten cover znám, je úchvatnej. Narazil jsem na něj, když jsem měl chuť na Wake me up, ale zároveň mi to přišlo moc ohraný :) .
„Ožralýýýý a stále sáááám, matotu je chuligán!“
- Arcturus, 25.2.2013

„Jak můžeš ty říct, že je něco pochybný??“
- Stick, 28.10.2016

„Kdesi cosi a toto.“
- sylvuša, pořád

Skrytý obsah
Obrázek
Uživatelský avatar
matotu
Dominus Metallum
Dominus Metallum
 
Pohlaví: Muž Muž
Věk: 27
Bydliště: Praha
Příspěvky: 1639
Registrován: 31. květen 2011, 20:53

Re: Jazz

Příspěvekod Mess » 8. červenec 2014, 14:04