Kytára - Ibanez nebo Cort?

Chcete poradit s výběrem hudebního nástroje? Nebo jen o nich pokecat, podělit se se svými zkušenostmi atd.?

Moderátor: Moderátoři

Kytára - Ibanez nebo Cort?

Příspěvekod Princ_Krasoň » 16. listopad 2010, 20:30

Zdravím, blíží se Vánoce a já a kámoš jsme se rozhodli, že začneme hrát na nějaký nový hudební nástroj (on akustickou kytáru a já elektriku).
Potřeboval bych trochu poradit s výběrem. Podotýkám, že jsem úplný začátečník (když nebudu počítat to, že dokážu zabrnkat ovčáky, čtveráky a zkutit nějaký ten akord :lol: ), tudíž nechci nějaký šílený dělo za půl mega. cena, do který bych se chtěl vejít je těch 6-7 tisíc za kytáru a ještě nějakej ten litřík za kabely, kombo apod. chtěl bych hrát hard rock, grunge, prog., abych si na tom zahrál to, co mám rád, takže v současný době asi hlavně Opeth :D ... co jsem tak koukal, tak mám dva favority - Ibanez GRG 170DX a Cort EVL-K4 ... obě kytary mají stejné hodnocení a stejnou cenu, i některé parametry jsou dost podobné. jen u tý ibanezky, je toho na netu trochu víc, tak jsem zjistil, že se prý častějc rozlaďuje a ještě nějakej problém, na kterej si teď ale nevzpomenu. mimo to se mi asi víc zamlouvá sound toho Cortu ... takže tedy, prosím, poraďte:
1.Před čím by jste mě u mých dvou favoritů varovali, a který z nich by byl pro mě lepší?
2.Je v této cenové kategorii nějaký lepší výrobek?
3.Jak funguje jednozvratné a dvojzvratné tremolo? :D

Jinak omlouvám se za občasné využití spisovné mluvy a nespisovné, jelikož tohle píšu s pauzama už asi 2 hodiny ;-)
Princ_Krasoň
Articulus
Articulus
 
Pohlaví: Muž Muž
Věk: 29
Příspěvky: 88
Registrován: 27. srpen 2010, 10:18

Re: Kytára - Ibanez nebo Cort?

Příspěvekod Ježura » 16. listopad 2010, 20:41

Nejsem žádnej znalec, ale jestli se nepletu - jednozvratný tremolo funguje tak, že pákou struny jenom povolíš, zatímco u dvouzvratnýho je můžeš i napnout - prostě se s tím dá hejbat na obě strany :-P Ohledně výběru ti ale neporadím...