Interface

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jak se nám představit?
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely nebo i jiný styl než metal, jestli hrajete na nějaký hudební nástroj, kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsou zde vypsané nejsou povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

Interface

Příspěvekod Interface » 4. květen 2014, 12:22

Po letech sledování vašeho kanálu na Facebooku jsem se dokopal k extrémně zásadní věci a tou je registrace.

Takže ahoj :-).

Něco o mě ... Pracuji jako programátor na jedné pražské univerzitě. Zaměřuji se na webové aplikace a webové služby obecně. Je mi 22 let. Od Prahy mě dělí cca 15 minut cesty busem.

Co poslouchám ... Je toho dost. Vypisovat to asi nebudu. Mám rád starší věci a tíhnu spíš k české undergroundové scéně. Raději podpořím začínající domácí kapelu, než nějakého zahraničního molocha. Pokud bych měl uvádět styly, tak to budou asi trash, heavy, black, death a když je nálada, tak klidně něco rockového.

Nějaké postřehy z hudebního světa ...
Co mě v poslední době asi nejvíce zklamalo, je nové CD od Arakain. Sice jsem to slyšel jen na youtube, ale víc ani nechci.
A zas co mě naopak překvapilo, tak je včerejší koncert Demencia Mortalis. Nikdy jsem je naživo neviděl a z bandzone to bylo takové nijaké. Ale živá verze je úplně o něčem jiném. Škoda, že jim včera odešel houslista :-).

Jak jsem se o vás dozvěděl ...
No, to už sám ani nevím. Jak jsem už psal, tak vás nějaký pátek sleduji na Facebooku, ale jak jste se mi tam dostali, tak to vám bohužel nepovím :-).

Co si tady od toho slibuji ...
Tak třeba že tu potkám pár fajn lidí s normálním hudebním vkusem, protože jich moc neznám a třeba někdy někam vyrazíme :-).
Uživatelský avatar